lørdag 6. juni 2009

Litt om planene

Første post ut i denne bloggen får bli litt info om noe av det jeg holder på med om dagene..

FINSK LAPPHUND KALENDER 2010.

Jeg er i prosessen ved å utforme en kalender for min fantastiske hunderase, Finsk lapphund.
Bilder til kalenderen begynner å falle på plass, men jeg ønsker stadig flere bilder (spesielt norske bidrag). Har du et bilde du vil bidra med, send det til meg!
Krav til bilde:
* Det må være et landskapsorientert bilde.
* Tillatelse til bruk av bildet MÅ være på plass.
* Ingen signatur o.l på det. (Bildene i kalenderen vil bli merket med kennelnavn eller fotografens navn, alt etter eierens ønske, men dette skal jeg selv påføre.)

Så, ønsker lappen din en plass i kalenderen er adressen: stinebjo@online.no

Mer informasjon vedrørende pris og forhåndsbestilling kommer om et par uker.

4 kommentarer:

  1. Hei Stine..så koselig med en ny lapphund blogg!! Håper det snart kommer litt info og bilder av deg og dine...Jeg vil veldig gjerne være med i kalenderen din..Sjekk ut min blogg og hjemmesiden min under "minne" og Miras fotoalbum...Kanskje du finner noen bilder du kan bruke der!

    SvarSlett
  2. Hallo :)) Så artig at du har fått ordnet blogg !!!
    Legger meg til som "følger" så jeg får med meg når det skjer noe her ;)))
    Har du forresten sett det bildet av Toiwo Hanne har i sitt galleri ? ;)

    SvarSlett
  3. Hei! Det høres spenennde ut!! En sånn kalender tror jeg at vi må ha. øy med en til blogg m finsk lapphund å følge!!
    Ha en fin uke!!

    SvarSlett
  4. Kjempe flott tiltak.. er helt sikkert mange som vil ha en slik kalender!
    Inkludert meg :)

    SvarSlett